Glad alla hjärtans dag

0kommentarer

 
Hur kommer ni att fira denna fina dag? Jag har aldrig varit någon stor firare av den, tycker att alla dagar är hjärtats dag dagar liksom. Att vi ska älska och bry oss varje dag. Men visst är det en liten mysig känsla som kryper i stortån när man tänker på alla som kommer ha en härlig kväll tillsamans med sina älskade.
 
Om ni ska på dejt så dra på med ett rött eller rosa läppstift tycker jag. Man känner sig genast lite extra sexig och så är det sååååå snyggt enligt mig.
 
 
Japp Thats me ;)
 
Så vad ska jag göra idag? Min sambo är bortrest så jag kommer faktiskt jobba.
Ska få sminka lite ikväll, nämligen på ett ställe som heter pepparn. De ska ha må bra kväll så alla som bor på en gruppbostad i uppsala får komma dit och bli lite ompysslad.
Kommer bli jättemysigt!!!!!
Så ha en jätte fin alla hjärtans dag, kram!!

Kommentera

Publiceras ej